Intrebari frecvente

1. De ce sa achizitionezi o camera video auto?

Motivul principal este foarte simplu: pentru siguranța ta și a mașinii tale.

Poate unul din cele mai importante motive este cel al dovedirii nevinovăției în cazul unui accident. Deși probele video nu sunt acceptate în instanță, filmarea unui accident poate ajuta la stabilirea vinovăției uneia dintre părți. Agenții constatatori ai Poliției pot vizualiza înregistrarea și în funcție de circumstanțe, pot lua decizia corectă.

Lipsa educației rutiere poate duce la incidente serioase în trafic, chiar dacă nu se materialzează într-un accident. Violență, inconștientă sau pur și simplu nepăsarea, pot fi suprinse cu ajutorul unei camere video auto instalate pe mașină. Ulterior, cel care a avut de suferit poate depune o plângere la poliție, în baza imaginilor înregistrate cu camera de bord.

Există numeroase situații în care unii conducători auto au fost sancționați pe nedrept de polițiști, pentru încălcarea anumitor legi de circulație. Dovada video, în cazul unei contestații, poate ajuta conducătorul auto să își facă dreptate. Poate cel mai întâlnit caz este cel al neacordării de prioritate la trecerile de pietoni.

Dacă ești un pasionat al călătoriilor cu mașina și îți place să explorezi drumuri noi, interesante, dificile, dar cu priveliști de neuitat, camera video auto te poate ajuta să îți păstrezi câteva amintiri din aceste călătorii (poze sau filmări). Pasionații de sporturi, își pot filma prestația dacă mașina este amplasată într-un loc care permite acest lucru.

Fiecare clipă petrecută în trafic, îți poate scoate în cale momente suprinzătoare sau, de ce nu, amuzante. O cameră video auto instalată pe mașină, te poate ajuta să surprinzi oricare din aceste momente.

2. Care este diferența dintre modelele BlueLens One și BlueLens Two si variantele Custom?

Toate camerele video auto BlueLens sunt construite din materiale de calitate, rezistente la căldură și soare. Specificațiile tehnice sunt aceleași pentru modelele One / Two / Custom păstrându-se aceleași funcționalități, indiferent de model.

Totuși, există diferențe între modelele One și Two, aceste diferențe oferindu-ți posibilitatea de a alege varianta cea mai bună pentru mașina ta.

BlueLens One se potrivește cel mai bine mașinilor care nu au senzori de ploaie la oglindă. Datorită design-ului special conceput pentru astfel de modele de mașini, BlueLens One te va ajuta să îți instalezi o cameră aproape invizibilă, care va arăta că o piesă din fabrică (aspect OEM).

BlueLens Two este un model cu dimensiuni reduse față de One și se poate adapta cu ușurință la interiorul mașinilor care au senzori de ploaie. Putând fi poziționat în stânga sau dreapta senzorului, BlueLens Two este ușor de utilizat, având butoanele la îndemână.

Modelele BlueLens Custom se traduc pe scurt: model dedicat pentu mașina mea. Ce înseamnă acest lucru? Carcasa senzorilor de ploaie / lumină / ACC / asistență la faza lunga, se vor înlocui cu carcasa care are camera video inclusă. Toți senzorii cu care este dotata mașina ta vor rămâne activi, iar tu te vei putea bucura de mai multa siguranță în trafic și în parcare, dar și de toate functionalitatile pe care mașina ta ți le oferă.

3. Cum se montează camerele video auto BlueLens?

Una din cele mai importante caracteristici ale camerelor video auto BlueLens este funcționarea complet automată, fără intervenția utilizatorului. Alimentarea camerei se face direct de la panoul de siguranțe al mașinii. În acest mod, camera va porni și se va opri automat, în funcție de starea de funcționare a mașinii. Mai multe detalii despre cum se montează camerele video BlueLens, poți găsi cu un simplu click aici.

Fiecare cameră video BlueLens este însoțită de manual de utilizare și instalare, astfel încât să îți poți monta chiar tu camera. În cazul în care ai nevoie de ajutorul unui specialist, noi te putem îndruma către unul dintre colaboratorii noștri autorizați. Harta este disponibilă aici.

Recomandăm instalarea camerelor video de către unul dintre colaboratorii noștri, prețurile find special negociate pentru tine.

4. Câte ore pot filma camerele video auto BlueLens și ce se întâmplă atunci când cardul este plin?

Oricare din modelele BlueLens functioneaza doar cu ajutorul unui card microSD de cel mult 128GB si clasa 10. Un card de 128 de GB poate stoca pana la 24 ore de filmare la rezolutie Full HD (1080p – 30 cadre pe secunda), in modul normal de functionare (filmare trafic).  Camerele duale (față-spate) pot înregistra pe un card de 128 GB, până la 7 ore (filmare trafic) pe fiecare cameră în parte.

In cazul in care camera video este utilizata in modul 24/7 (supraveghere non-stop a masinii atunci cand este parcata), cardul de 128GB poate stoca pana la 5 zile de filmare la rezolutie Full HD (1080p – 5 cadre pe secunda).

5. Cum imi pot alege camera video potrivita pentru masina mea?

Așa cum îți povesteam la punctul 2, în funcție de dotatarile mașinii tale , îți poți alege camera video potrivită. Poți alege între modelele One, Two sau Custom.

Dacă nu ești sigur, ne poți transmite câteva poze cu carcasa senzorilor de ploaie / lumină / asistență la fază lungă / lane asisst (senzorii se afla în spatele oglinzii retrovizoare), încărcându-le aici – Formular Compatiblitate –  sau la adresa de e-mail: contact@bluelens.ro , iar noi îți vom răspunde cu cea mai bună variantă pentru mașina ta, în cel mult 24 de ore.

6. Care este termenul de garanție al produselor BlueLens?

Termenul de garanție pentru produsele BlueLens este de 12 luni de la data achiziției, garanție oferită și de producător.

Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis de producător/ importator și începe să curgă de la data înscrisă în factură de achiziție; de asemenea aceasta perioadă este confirmată și de certificatul de garanție aferent facturii fiscale emis de E Precise Solutions SRL.

Operațiunile efectuate de service în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate; aceste documente devin parte integrantă a certificatului de garanție.

Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. După aducerea produsului la conformitate, acesta va fi livrat prin curier sau prin predare personală și se vor întocmi documentele aferente.

0
Cosul tau
  • No products in the cart.